سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته

وبلاگی برای درس سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته

سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته

وبلاگی برای درس سیستم های اطلاعات مدیریت پیشرفته

آخرین گزارش گارتنر در حوزه هوش تجاری

در سال 2014 گارتنر Magic Quadrant را برای هوشی تجاری و آنالیز پلتفرم ها به تازگی منتشر کرده است.  همانطور در تصویر زیر مشاهده می کنید، تابلو TableauSoftware در بالاترین جایگاه و ارتقا نسبت به سنوات گذشته ، به عنوان رهبر یا لیدر حوزه هوش تجاری معرفی شده است

 

شکل 1: Magic Quadrant برای هوش تجاری

 

 b2ap3_thumbnail_gartner.png

در خصوص Magic Quadrant گارتنر

گارتنر شرکت پیشرو در جمع آوری اطلاعات و تجزیه و تحلیل برروی آخرین روند فن آوری، بهترین محصولات و ارائه دهندگان راه حل های نوآوری می باشد. هر ساله، گارتنر تحقیقات گسترده ی خود را برای رهبران بازار، متفکران، رقبا  ارائه می دهد.

Magic Quadrant گارتنر برای هوش تجاری یکی از گزاراشات فوق در این زمینه میباشد. هدف Magic Quadrant شناسایی نوآوران در زمینه فن آوری بر مبنای معیار های مشخص و تعیین شده می باشد.

نرم افزار تابلو، رهبر تجسم داده ها است

در طول چند سال گذشته، نرم افزار تابلو  TableauSoftware یک انقلابی در میان نرم افزارهای هوش تجاری و تجزیه و تحلیل برپا کرده است. با توجه به افزایش قابلیت ها و برتری در محصولات خود، تابلو تبدیل به رهبر و پیشرو در این زمینه شده است. سال گذشته نرم افزار تابلو TableauSoftware نقطه عطفی را تجربه کرد که هیچ یک دیگر تجربه نکرده بودند. در نتیجه، در بررسی های گارتنر، تابلو رهبر بازار است. نقطه عطف تابلو TableauSoftware استفاده از نرم افزار داده کاوی R  و بهره گیری از کلیه الگوریتمهای داده کاوی در این زمینه میباشد.

به طور خلاصه، آخرین نسخه تابلو در مقایسه با رقبایشان پیشرو است. یکی دیگر از نقاط  قوت تابلو کشف داده ها است .

Alteryx

یکی دیگر از داستان های بسیار موفق منعکس شده در خصوص Magic Quadrant پیشرفت Alteryx  در طول سال گذشته است. Alteryx، در خصوص تجزیه و تحلیل بصری پیشرفت کرده است.  در زمینه های تجزیه و تحلیل جغرافیایی و توانایی آنها در تمیز کردن داده ها و ترکیب آنها بدون اهمیت از اینکه در کجا ذخیره شدن داده ها پیشرفت داشته است.

هم اکنون Alteryx به عنوان یکی از شرکای تکنیکال نرم افزار تابلو  TableauSoftware است که در آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود.

 

ما از اینکه با هم شریک هستیم افتخار می کنیم

ما بسیار خوشحالیم برای تابلو و Alteryx که اعتبار آنها به رسمیت شناخته شده است، که آنها سزاوار آن هستند. موفقیت آنها، امید را به رهبری هوش تجاری ،و تجزیه و تحلیل ها در جهت درست قوت می بخشد. ما قطعا با کمال میل در کنار آنهاییم و محصولات انقلابی آنها را تبلیغ خواهیم کرد.


منبع :danayesh.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.